Güncellemeler
+1 yıl
Peki eğitim fakültesini 3 senede bitirenler de oluyor onların staj işi nasıl oluyo
4. sınıfta 1. dönem okul deneyimi, 2. dönem öğretmenlik uygulaması şeklinde iki dönemde de olur.
4. sınıfın 1. yarıyılı gözlem 2. yarıyılı pratik veya uygulama olur
Cevap
1Cevap
3. veya 4. senede de olabilir.
Iki dönemde de canım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar