Lisans bölüm okuyorum ve ilerde doktora düşünüyorum * örtülüyüm. bunu sanki bir engelmiş gibi görüyorum öyle mi sizce? detaya d?

Hani bir temsilsiniz sonuçta ve bir dine ait bir şey taşımak taraf tutmak gibi yani saçma olabilir bu düşünce ama öyle birinin sanki evrensel olması gerek gibi geliyor bana

Bu arada kendi isteğimle kapanmadım ailem istediği için kapanmıştım
Güncellemeler
+1 yıl
Ve büyük yüksek lisans doktora yapan hocalarımız dediğim gibi
Hiç tesettürlü yok
Lisans bölüm okuyorum ve ilerde doktora düşünüyorum * örtülüyüm. bunu sanki bir engelmiş gibi görüyorum öyle mi sizce? detaya d?
Cevapla