Hani bir temsilsiniz sonuçta ve bir dine ait bir şey taşımak taraf tutmak gibi yani saçma olabilir bu düşünce ama öyle birinin sanki evrensel olması gerek gibi geliyor bana
Bu arada kendi isteğimle kapanmadım ailem istediği için kapanmıştım
Güncellemeler
+1 yıl
Ve büyük yüksek lisans doktora yapan hocalarımız dediğim gibi Hiç tesettürlü yok
Lisans bölüm okuyorum ve ilerde doktora düşünüyorum * örtülüyüm. bunu sanki bir engelmiş gibi görüyorum öyle mi sizce? detaya d?
Ana Sayfa > Eğitim & Kariyer > Sorular > Lisans bölüm okuyorum ve ilerde doktora düşünüyorum * örtülüyüm. bunu sanki bir engelmiş gibi görüyorum öyle mi sizce? detaya d?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
canım mısınız ya harbiden. Siz kendiniz olamamaktan korkmuyo musunuz?
Ben kendim değilim zaten. Baskı altındayım ve ölene dek bu böyle devam edecek
Bence öyle bişey yok ibsanlar istedikleri gibi giyinebilmeli tesettürlüysen korkma devam et
G🥷zli olmasan keşke
Ben de diyorum ki tesettür benim kararım olmamasına rağmen taşıyorum benliğime ait bir şey değil
O zaman durum başka yüksek lisansı bahane olarak öne sürüp karar vermek istiyosun bence :)
Karar veremem bunu yapmak zorundayım ama senin gibi bu tarz şeyler diyecekler olduğundan önden belirttim kendi kararım olmadığını
Anladım keşke biraz k🎤nuşma fırsatımız olsa
Ne konuşcsz yazıyoruz işte burada
😞 anl@tttcaklarm varr
Dıïnlemek isterim bu konuda tecrübem var zorunda hissedip kapanan tanıdıklarım var kültürel bi hal aldı artık
E peki hangi halini daha çok beğeniyosun?
Ne yapıyolar
Yani sonradan kendi istedikleri gibi giyiniyorlar tesettürü bırakabiliyorlar
Arada yüksek lisans var.
Biliyorum
Alan neydi sizin? Hiç tesettürlü yok derken. Genel akademik alana yönelik mi kurdunuz bu cümleyi.
Evet genel
O halde yanılıyorsunuz.
bizim boca doçent ve kapalı
hoca*
Bölümü ne peki
makina müh
Kadın hoca var mı
var tabii ki nasıl soru bu
Genelde erkekler okuyodu ya yeni yeni kızlar da okumaya başladı o yüzden
Bizim nesilden daha çok kadın hoca çıkacaktır
senin bölümün ne
Hemşirelik
hangi üni
İstanbul’da bir üni
Sen
sakarya
Ne mühendisliği
makine
Son sınıf mı
hayır
3
2
1
Dkdkd
o kdar bilgi vermesem, tanıdık çıkmasın ohdızjeos
Yok çıkmazsın hiç tanıdığım yok orada kfkdk
başkası görür ohdozheıs
Silerim de o kadar insan var bilemexlerr şgflf
O nasıl bir random ya kfkdkf
Birazdan nickin de ortaya çıkar bak baştan söyle kurtul kfdkf
3 🤧🤧🤧
Mezuna mı kalmıştın o emoji neden 🥹
gizliliğim gitti 😭😭😭 evet mezuna kalmıştım
Gitmediiii ahaha kullanıcı adını kimse görmüyor merak etme 😂
22 ye az kalmış sen ona üzül 🥲🥲
yaş mı
Evet
ohoo çok oldu gireli 🥲
Nasıl çok olduu
Bir kez kalmadın o zaman demi
bir kez kaldım
Ocak doğumlu musun
Ya da okula geç başladın başka seçenek kalmıyor kdkf
ocak sayılır
Şubat yani
Bir de çok oldu diyor ya
Kfskc
🤓🤓🤓
Harf alalım sonra gidiyorum
son sorularım şhkflg
ne harfi odjflsjeosje
Sencee
Sen mi söylersin adını yoksa ben mi söyleyeyim gerçek adını gldklf
söyleme lütfen 😣😣😣
O zaman sen söyle 🤓
soruyu beğeneyim yazarsın
Pekii
beğendim
Neden engel olsun ki