Üniversite de öğrenciyken aileden gizli tıp fakültesi için sınava girmek mantıklı mı?

Ben 23 yaşındayım

İyi bir üniversite de sosyoloji okuyorum

Lisede alanım sayısaldı

Eşit ağırlık sıralamam daha iyi geldi

Çevrem hukuk yaz dedi ben sosyoloji merak ettiğim için bu bölümü yazdım

Şu an 3 sınıfım bir yıl hazırlık okudum

Ama sosyaloji benim için bir meslek değil sadece hoşuma giden bir alan

Asıl istediğim meslek tıp fakültesiydi

Uzun zamandır düşünüyorum ve isteğime karar verdim

Üniversite de öğrenciyken sınava hazırlanmak mantıklı mı

Üniversite de öğrenciyken aileden gizli tıp fakültesi için sınava girmek mantıklı mı?
Cevapla