İş yerinde konuşmadığım adamın babası öldü sizce baş sağlığı dilemek için aramalı mıyım?

hiç sevmediğim biri, babası hastaneye kaldırılmıştı kalbi durmuştu geçmiş olsun demedim içimden gelmedi çünkü bir önceki hafta bana nispet yapmak için kavga ettiğim biriyle kahkahalar cıvık cıvık slk sçma hareketler yaptı, ben ne zaman kötü bir durumda olsam bunu hep yapar, ben de geçmiş olsun demedim, şmdi de babası ölmüş sizce aramalı mıyım?

İş yerinde konuşmadığım adamın babası öldü sizce baş sağlığı dilemek için aramalı mıyım?
Cevapla