Herkese rağmen 24 yaşında tıp fakültesine başlamak mantıklı mı?

Ben fizik bölümü son sınıfım

Ama içimde ukte kalmış bir his var

Ben hep doktor olmak istiyordum

Ailem çok iyi üniversite diyerek beni fizik bölümüne zorladılar

Ben sevmiyorum bölümü

Zaten istemeye istemeye okudum

Sevdiğim işi yapmak istiyorum

Ama annem izin vermiyor

Bir daha mı okuyacaksın o kadar yıl diyerek itiraz ediyor

Ben dört yıl okurken bu kadar sıkıldım bir ömür sıkılmak istemiyorum

Herkese rağmen 24 yaşında tıp fakültesine başlamak mantıklı mı?
Cevapla