Becerikli sanatkar biriyim ama üniversite okuyamadım çok zoruma gidiyor. Ne yapabilirim?

Oldum olası kendimi hep geliştirmeye çalışan biriyim. Çok sınava girdim güzel puanlar da aldım ama nasip degildi. Çeşitli sıkıntılar sorunlar vardı net olamadım. Şu an teknik bir bölüm okuyorum ama içimde ukte kaldı. Yaşım 23 oldu istesem girerim sınava ama ne istediğimi bilmiyorum hemde hayata atılmak istiyorum artık. Çok zoruma gidiyor beş para etmeyen adamlar insanlar hak edenlerin yerine güzel şeyler yaşıyor. Herkes diyor ben işletme okudum , hukuk okudum , mimarlık okudum çok zoruma gidiyor

Becerikli sanatkar biriyim ama üniversite okuyamadım çok zoruma gidiyor. Ne yapabilirim?
Cevapla