Üniversite okumak çok istiyorum ama ilk yks senemde yaşadığım olumsuzluklardan dolayı bir türlü başlayamiyorum ne yapmalıyım?

Başlasam bile illa bir engel çıkıyor karşıma ders çalışacağım gün ya misafir gelir ya annem çalışmama izin vermez ya da beni isteyen oluyor ne zaman bu döngüden kurtulacağım bilmiyorum

Üniversite okumak çok istiyorum ama ilk yks senemde yaşadığım olumsuzluklardan dolayı bir türlü başlayamiyorum ne yapmalıyım?
Cevapla