Okumayı hem istemiyorum hem de istiyorum, bu belirsizlikten nasıl kurtulurum?

Gelecek konusunda ya emeğim çöp olursa diyorum diğer taraftan çalışıyorum annem işi bırak ağır diyo ben okulu bırakmayı düşünüyorum bu kez hem anne hemde baba karsı çıkıyor bana. Alanım sağlık ve hayalimdi ama çok düşük bölüme girdim ve uzaktan. Lisans tamamlama hemşire ol diyo hem istek var ama azim kalmadı yorgun hissediyorum kendimi. Siz olsanız ne yapardınız bu durumda?

Güncellemeler
+1 yıl
Para kazandığımı gördükçe hırsım artıp mutlu da oluyorum. İstediğim birçok seye sahip olurken bunun DGS si kpss si bitmicek hal alıcak ve yasta gidiyor acaba diyorum yol yakınken pes mi etmeliyim, siz ne düşünüyorsunuz
Okumayı hem istemiyorum hem de istiyorum, bu belirsizlikten nasıl kurtulurum?
Cevapla