28 Yaşındayım ve hiç çalışmadım anne ölürse başlayacağım sizce nasıl?

Lise terkim okumadım kendimi de her yönden sevmiyorum zaten bir yemek param var annem veriyor 66 yaşında ölünce mecbur çalışacağız artık...

28 Yaşındayım ve hiç çalışmadım anne ölürse başlayacağım sizce nasıl?
Cevapla