4 yılık maliye okuyorum ikinci sınıftayım, ön lisansa nasıl geçiş yaparım ve alttan dersim olsa bile yapabilir miyim?

4 yılık maliye okuyorum ikinci sınıftayım, ön lisansa nasıl geçiş yaparım ve alttan dersim olsa bile yapabilir miyim?
Cevapla