2 yıllık önlisans açıköğretim okumak istiyorum ama Örgün 4 yıllık lisans bölümüm aktif. Kayıtta bir sıkıntı yaşanır mı?

2 yıllık önlisans açıköğretim okumak istiyorum ama Örgün 4 yıllık lisans bölümüm aktif. Kayıtta bir sıkıntı yaşanır mı?
Cevapla