Okuyorum, nişanlıyım ama pişmanım. Nişanlım okumama engel olmaya çalışıyor. Ne yapacağım?

21 yasindayin nisanliyim hayallerim var onlari gerceklestirmeye calisiyorum nisanlim engel olmaya calisiyor beni desteklemiyor. Kaynanam simdiden eziklemeye basladi vs vs... nisanlanmasaydim keske diyorum. Nisanlim iyidir beni mutlu etmeye calisir ama basarilarimi desteklemez hayallerimi gerceklestirmeme izin vermez. Cok bunaldim.

Okuyorum, nişanlıyım ama pişmanım. Nişanlım okumama engel olmaya çalışıyor. Ne yapacağım?
Cevapla