Tek başına eğitime katılacağım, sosyal biri değilim. Ne yapmalıyım?

Merhaba arkadaşlar, ben yeni atanmış bir öğretmenim. Önümüzdeki hafta sonu drama eğitimi olacak. Arkadaşlarım pahalı bulduğu için gelmek istemiyor, ben gitmek istiyorum. Sosyal ve çabuk kaynaşabilen bi insan değilim? Sizce ne yapmalıyım tek mi katılmalıyım? Tek katılmak beni sosyal açıdan geliştirir mi yoksa kendimi çok mu yalnız hissederim?

Tek başına eğitime katılacağım, sosyal biri değilim. Ne yapmalıyım?
Cevapla