Staj yaptığım yerde işe girebilmek için ne yapmalıyım?

Şirkette ekip ekip çalışılıyor. İşe alınırken de soruyorlar ekibin başına nasıldı puanlama yapıyorlar. Ben bi yıldır orada staj yapıyorum ama ekip başım benden hoşlanmıyor aklı işte değil tarzı şeyler söylemiş beni uyarmışlardı insan kaynaklarından. Bende dikkat etmeye çalışıyorum ama okulumda var aynı zamanda geçen sefer izin aldığımda da sinirlenmişti. Dört ay sonra mezun olacağım nasıl benden memnun olur bilmiyorum ne yapmalıyım sizce aklım işte ve seviyorum aslında
Staj yaptığım yerde işe girebilmek için ne yapmalıyım?
Cevapla