Mesleğim var ama çalışmak istemiyorum, hep istifa ettim. Mutsuz olarak çalışmak saçma diye düşünüyorum. Saçma mı?

Ben de evlenmeyi hayatımın kalabını ailemle gecirmeyi düşünüyorum mutsuz oladal sırf para için çalılmak sacma dedim benim düşüncelerim saçma mı sizce?

Güncellemeler
+1 yıl
Ben faiz yiyerek gecirceö belki hayatımı var heralde bi gelirim biyerden
Güncellemeler
+1 yıl
Birsürü işe girdim çıktım her seyı yaptım ki üni mezunuyum kendi mesleğim de var bunun harici başka meslekler de yaptım iki ay calıştım bıraktım calışma hayatınıs evmiyorum mutsuz oluyprum herkes calışmak zorunda mı
Mesleğim var ama çalışmak istemiyorum, hep istifa ettim. Mutsuz olarak çalışmak saçma diye düşünüyorum. Saçma mı?
Cevapla