Çalışmayı sevmiyorum, neden işe girip kendimi yıpratayım ki?

Bu dünyada herkes okuyacak diye bir şey yoksa neden herkes çalışacak diye de bir şey yok? Benim psikolojim calismak istemiyor. Canım uyumak gezmek istiyor. Neden işe girip kendimi yipratayim ki? Neden rahatını bozayim? Çalışmak istemiyorum. Modern kölelik yapmam. Ben insanım. Yaşamak benim en doğal hakkım.
Çalışmayı sevmiyorum, neden işe girip kendimi yıpratayım ki?
Cevapla