Yılbaşında çalışıyor olsaydınız isyan eder miydiniz?

Yılbaşını çalışarak geçirecek var mı?
Yılbaşında çalışıyor olsaydınız isyan eder miydiniz?
Yılbaşında çalışıyor olsaydınız isyan eder miydiniz?
Cevapla