Sevgilim mühendis olmamdan çok rahatsız. Kadından mühendis olmaz mı?

Sevgilim mühendis olmamdan çok rahatsız. Birsuru erkekle beraber olmamı hiç hoş karşılamıyor ama ben bu işi yapmak zorundayım. Üniversitesini okudum. Bu benim işim. Bu durumu çoğu kez dile getirip, keşke eczacı ya da hemşire, doktor falan olsaydın keşke diyor. Çok üzülüyorum.

Sevgilim mühendis olmamdan çok rahatsız. Kadından mühendis olmaz mı?
Cevapla