İş alım sürecinde referans olayı işverenlerime ayıp olur mu?

Arkadaşlar merhaba ben is görüşmesi için bir kurumla görüşmeye gittim. Daha önce bu referans saçmalığı ile çok karşılaşmadim. İlk defa başıma geliyor ve aramışlar verdiğim numaraları işverenlerim söyledi.

İş görüşmesi sürecinde ön görüşmede cv kısmında bile genelde referans için boş bırakırım.

Referans verebilecek kişilerim olmadığı için değil pek.

Çalıştığım kurumlarda hep sadık biriydim hep işverenlerimle saygı sevgi ile ayrıldım bir kurum hariç orası hakaret etmişti ilk iş tecrübemdi çok küçüktüm.

Yani bugün iş görüşmesinde referans verdiğim yerler hep patronlarım ve yöneticilerimdi.

Ama habersiz verdim numaralari bazılarına sordum.

Onlarda neyse onu söylemişler zaten. Yalansiz dolansiz zaten samimiyetim olan kişiler değil eski patronlarımdı.

Ama garip geliyor ayrılalı o kurumlarda uzun süre oldu ya ayıp olur mu numara verince

İş alım sürecinde referans olayı işverenlerime ayıp olur mu?
Cevapla