Arkadaşlar merhaba ben is görüşmesi için bir kurumla görüşmeye gittim. Daha önce bu referans saçmalığı ile çok karşılaşmadim. İlk defa başıma geliyor ve aramışlar verdiğim numaraları işverenlerim söyledi.
İş görüşmesi sürecinde ön görüşmede cv kısmında bile genelde referans için boş bırakırım.
Referans verebilecek kişilerim olmadığı için değil pek.
Çalıştığım kurumlarda hep sadık biriydim hep işverenlerimle saygı sevgi ile ayrıldım bir kurum hariç orası hakaret etmişti ilk iş tecrübemdi çok küçüktüm.
Yani bugün iş görüşmesinde referans verdiğim yerler hep patronlarım ve yöneticilerimdi.
Ama habersiz verdim numaralari bazılarına sordum.
Onlarda neyse onu söylemişler zaten. Yalansiz dolansiz zaten samimiyetim olan kişiler değil eski patronlarımdı.
Ama garip geliyor ayrılalı o kurumlarda uzun süre oldu ya ayıp olur mu numara verince
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Genelde kimse aramaz büyük kurumsal firmalar değilse eş dost akraba numarasını ver gitsin
Bunlar aradılar:)
Benim şansa mi denk geldi artık bilmiyorum
Tek tek aramışlar eski işverenlerin beni aradida haber verdi
Hadi ya çok ilginç ne üzerine bu iş
Sosyal medya uzmanı
Anlamadığım yerden geldi 😁 ama aramalarının saçma olduğunda aynı fikiriz umarım 😂
Jdjsjdj:)
Saçma olduğu fikrine sonuna kadar katılıyorum:)
Gereksiz:)
Yaaa ne kadar ortak yanımız vaaar kaç yaşındaydın sen 😂😂😂
Referans kişisi bunu biliyor olması lazım yani biraz ayıp olmuş olabilir. Referansta önemli bir konu kişini güvenirliliği için
Doğru tabiki pat diye istendiği için bir şey diyemedim:)
Zaten güzel diyaloglarım vardı hep verdiğim isimler işverenlerimin kendisi ama işte pat diye verince kaldım sap gibi hatta şey dedim bir mesaj atabilir miyim müsade ederseniz bazıları yurt dışında yaşıyor çünkü
Herkes kendi yolunu çizecek neden ayıp olsun ki
Doğru diyorsunuz