
Tam uyumak için yatmışken gelen vaka haberi kadar insanı üzen ne var bu hayatta?
bir nöbetimiz de güzel geçsin be..

Tam uyumak için yatmışken gelen vaka haberi kadar insanı üzen ne var bu hayatta?
bir nöbetimiz de güzel geçsin be..
Siz sağlıkçıların işi zor. Allah sabır versin. Acile gittim 2 saat önce bileğini kesip intihar etmeye çalışan mı dersin. Alkol kumasına girip istifra eden mi dersin ne dersen var da doktorlar konuşurken şunu duydum yeri gelmişken sorayım. Bileğini kesen birisi gelmişti. Resetleyelim mi diyorlardı bu resetleme tam olarak ne oluyor? :D
EKG takibi yapıyorlarsa monitör olabilir
Allah yardımcınız olsun. ü
soruna gelecek olursak götürsün insan ömrünün son 3 5 yılı zaten hastalık sıkıntı sağlık sorunuyla geçmiyor mu yaşlılığın verdiği sorunlar vs o yüzden sıkıntı yok bence :D bi 5 sene kayıp oluyor onu da kazanılan paraya sayalım :d
İsveçli bilim adamları öyle demiş ben bilmem onlar bilir
Merhabalar
Çok merak ettiğim bir şey var eğer cevaplar isen sevinirim buscopan adlı ilaç sadece direkt damardan verilmez serumla verilirmiş geçici ya da kalıcı körlük yapıyormuş dediler öylemi
Kalıcı körlük yapmaz, bulanık görme yapar taşikardi ile beraber genellikle enjeksiyon yapılır zaten nadiren sıvı içine koyularak verilir
Teşekkürler
Yaş kaç sizin iş çekilmez bir iş
26 reis, çekiliyor ama yapacak bir şey yok
Nerelisin acaba ekleyebilir misin
Eğer sorun olmazsa
Ekleyemem, yasak
Yaz o zaman
Reis beni sal benden sana yar olmaz
Ne yarı knk yürüme değil gxtxyc
Soracağım şeyler var sağlıkla ilgili
Bana sorma yetkili kişiye sor
Peki iyi geceler
Cevap
18Cevap
kahrolsun nöbet usulü çalışmak gec mesaiye geç
Geçemem, hayatım böyle
Kolaylıklar dilerim kanka sizler sayesinde sağılığın ne kadar değerli olduğunu biliyoruz. İyi nöbetler 🌸
Olsun bee aşkoo sabah gider yatarsın unutursun hespinş neyse eşlik ederim sana nöbetteyim bende
Yalnız kalıp düşününce 2x daha fazla götürür çalışınca en azından bir halta yarıyor.
evet ileride göz gidiyor ve tansiyon problemleri başlıyor
Acil doktorumuyuz
Değiliz ama aramızda mevcut
Kaç saat sürer bu nöbetleriniz
24 saat
Neden dalga geçtin ki
İşte şaka gibi.. ben de inanamadım ilk zamanlar 24 olduğuna..
Geberir insan be
Yaşamak ölmekten hazin geliyorrr
Maaşınız iyi mi
Bence iyi değil
Terlik müzik çalıyor mu
Darbuka bile çalar
Seçmeseydin o zaman bu mesleği. Git uyu evinde çalışma
E ben çalışmazsam, Sen çalışmazsan nasıl çıkacak karanlıklar aydınlığa?
Kötü kadın
Tnxxxx
İyisin ama takma kafana ki hem mutlu olasın hemde daha fazla yormayasin kendini öyle böyle işten zevk almasını bilecen
Anestezi kısmında çalışan birini gördüm sanki :)
Yok değil
Hemşire misin peki
Yok değilim
Doktor musun in misin cin misin :)
Issız acun öldü mü? Ölmedi ise o’yum
Anestezist misin
Değilim değillllll
Ne işin var ameliyathanemizde? Klinik destek kalıyor geriye o da degilsen kimsin sseennn
Entübasyon tüpüyüm
Iyykk birazdan kafini indirip seni çöpe atacaklar
Hepimizin gideceği yer neticede, bana dokunmaz
Cope atilacagimizi bilmiyordum
Ciddi soruyorum ameliyathanedeki görevin nedir
Perfüzyonistim
Vay vay vay
Götürsün kaderimizde varmış deriz.
İşini severek yapıyorsan zor gelmez.
Yapacak bir şey yok mecbur herkes bir şekilde
Kötü olmuş.. kolay gelsin
Kolay gelsin. Cesediniz güzel olur
Boşa geçen zaman
Kafa açma hemşire damar yolu aç
Hemşireye söyle açsın
Kolay gelsin 😊
Kolay gelsin ablam
Sağol ablasının gülüüüüü
Hayat bu
24 yorar
kolay gelsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?