Sizce AÖF'te okuyan öğrencilere haksızlıklar var mı?

Maalesef bir çok kurum ve kuruluşlarda bunlara belediyelerde dahil AÖF'te okuyan öğrencilere eğer SGK dan herhangi bir gelirin varsa yani bir yerde çalışıyorsanız ya da yetim aylığı gibi SGK dan bir şekilde aylık alıyorsanız sizi öğrenci olarak kabul etmiyor ve öğrenci indiriminden sizi faydalandırmıyor. Bu maalesef bir çok şehrin belediyesinde böyle belki farklı şehirlerde uygulanmıyor olabilir. Bu örgünde okursanız tam tersi yaşınız kaç olursa olsun ister SGK da kaydınız olsun ister 2 işte birden çalışın sizi öğrenci olarak kabul ediyor ve tüm indirimlerden faydalandırıyorlar. Yani bu şekilde bir kolayını bulup AÖF okuyanları devre dışı bırakmışlar. Yine bildiğiniz üzere devlet cep telefonu, tablet ve bilgisayar alımında örgünde okuyanlara bu hakkı tanımış ve yaş şartı koymuş AÖF'te okuyanları buna dahil etmemişti. Bu şekildeki uygulamalar sizce bir ayrımcılık değil mi?

Sizce AÖFte okuyan öğrencilere haksızlıklar var mı?
Sizce AÖFte okuyan öğrencilere haksızlıklar var mı?
Evet katılıyorum, kesinlikle var.
Hayır katılmıyorum.
Diğer (Açıklayınız)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sizce AÖF'te okuyan öğrencilere haksızlıklar var mı?
Cevapla