Türkçe öğretmenliği bölümünü bırakmalı mıyım?

Önü açık değil gibi geliyor daha 1. sınıfım sizce kafam çok karışık eğitim fakültesi mezunu olup işsiz olmak istemiyorum
Türkçe öğretmenliği bölümünü bırakmalı mıyım?
Cevapla