Başarısız bir insanım, yaşamama gerek yok vatana ve millete hiçbir katkım yok. İntihar etmeyi düşünüyorum?

Arkadaşlar öncelikle konu başlığını ilgi çekmek için ya da havalı olsun diye atmadım. Ciddi ciddi bu durumdayım. Bakın gerçekten çok başarısız bir insanım. Sürekli herşeyi kafama takıyorum ve vizelerime çalışmama rağmen çoğundan düşük alıyorum sınav esnasında elim ayagım titriyor zaten kötü bir bölümde okuyorum özel bir üniversitede geleceğimi göremiyorum. Aslında tam kendimi vererek de çalışamıyorum sebebi ise şu sürekli bu platformdayım insanların düşüncelerini okuyorum ve kendime py biçiyorum ve yeni meslek arayaşındayım ama biliyorum ki kazanamıcam çünküben tytde bile çok düşük yapıyorum. Ben başarılı bir insan değilim özel eğitim öğretmenliği düşündüm puanı çok yüksek yapamam mesela ya da sınıf puanı yüksek yapamam. Çalışsam bile yapamıyorum araba kullanabiliyorum ama derslerde iyiyim 2. sınava girişimdede kaldım. Benden bir cacık olmaz ben ciddi snlamda hayatıma son vermek istiyorum. Buraya kadar okudunuysanız çok teşekkür ederim

Başarısız bir insanım, yaşamama gerek yok vatana ve millete hiçbir katkım yok. İntihar etmeyi düşünüyorum?
Cevapla