Fabrika da paketleme bölümünde çalışıyorum resmi tatillerde de çalışma olur mu sizce?

İşe yeni girdim bilmiyorum o yüzden resmi tatillerde de çalışma olur mu?

Fabrika da paketleme bölümünde çalışıyorum resmi tatillerde de çalışma olur mu sizce?
Cevapla