İş yerinde yanlış yapınca müdür fazla Bi iş vermiyor bana kendimi beceriksiz gibi hissediyorum ama öyle değilim?

İş yerinde Bi hata yapıyorum aslında hatada değil sadece bilmediğim için yanlış bişey oluyor kimsede gelip bir şey öğretmiyor hata yapıncada müdür bana fazla Bi iş görevi vermiyor anca iyi olursam aktif falan öyle iş veriyor yani işimi iyi yapabilen biriyim ama bilmediğim için bazen yanlışlar olabiliypr ne yapayım

İş yerinde yanlış yapınca müdür fazla Bi iş vermiyor bana kendimi beceriksiz gibi hissediyorum ama öyle değilim?
Cevapla