
Bir sayısalcı olarak oldum olası kimyaya kanım ısınmadı şu merette, ne kedar çalışsam sevmeye uğraşsam yine yapamıyor ve sevemiyorum...🧪👩🏻🔬⚗️

Bir sayısalcı olarak oldum olası kimyaya kanım ısınmadı şu merette, ne kedar çalışsam sevmeye uğraşsam yine yapamıyor ve sevemiyorum...🧪👩🏻🔬⚗️
Sözelciyim, ama ilk başta sayısal denemiştim biraz. Kimya ve fizik hiç sevmem. Matematik bir yere kadar var çok iyi değil. Tarih hiç beceremedim, ezber yetmedi, edebiyat zorlandım hep. Ben nasıl okuyup mezun olmuşum yahu? 😂
Yemin ederim lisede 10. Sınıf 2. Döneminde bölümler seçilirdi bende arkadaşlar ile sayısal seçtim 8şte ama hep Türkçe tarihim iyiydi sonradan bölümde değişiremedim kaldım öyle🤦🏻♀️
Bir ihtimal düzeltirim diye hala sayısaldan calışıyorum bakalım ne zaman pişman olup baştan başlicam. ya da eşit ağırlık tan devam ederim
Matematiğin Allah belasını versin. Türev integral çözemeyen beni inşaat mühendisi yapan sistemin de. Madem bu kadar gerekli konulardı neden şu an hiçbir işime yaramıyor? Neden şu an kullanmıyorum? Zekanın ölçütü türev integral mi he saçma sistem? Lys'de 40 soruda 16 matematik neti yapabildim. Matematik bu kadar önemliyse beni neden mühendis yaptınız lan?
Abi ösym ye hemen bildiriyorum valla benim bir suçum yokkk🤷🏻♀️
Eig için teşekkürler
Rica edeyrimmm😊
Cevap
3Cevap
Matematik ve fizik
Sayısal seven psikopattir.
Fizik.
müzik ve ingilizce
Biyoloji
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?