
Matematik ve Edebiyat derslerine bayılıyodum ama Fizik dersinden nefret ederdim.😬

Matematik ve Edebiyat derslerine bayılıyodum ama Fizik dersinden nefret ederdim.😬
Ben okumayı okuldan sonra sevdim, ben arkadaşlığı okuldan sonra internetten tanıştığım insanlarla sevdim, aşkı da öyle. Okul psikolojimi bozuyordu. Sevmiyordum. Okul bir kapalı hapishane gibiydi benim için. Beden derslerini bile sevmezdim, sportif becerilerim yoktu.
Okul kafanın almadığı şeyleri kafana zorla sokmaya çalışarak seni ileri seviyeye taşıdığını düşünen zavallı bir yerdir. Eğer şimdiki aklım o zaman olsaydı gider bir yerde sahne alırdım, okulun kapısının önünden bile geçmezdim.
Benim en nefret ettiğim ders tabi ki de matematik dersiydi. ingilizce bile daha güzel bir dersti benim için. ama mat görmek bile istemezdim

Fizik dersindeyken kafamın yanış şekli 😅
Teşekkür ederim kardeşim
Adam be gif atıyor :D
Bedeni, fiziği ve felsefeyi sevmezdim. Oysa felsefe dersi göreceğiz diye ne heyecanlanmıştım..‽
Cevap
19Cevap
matematik, geometri, kimya, biyoloji vee fizik neyse ki bunları sadece lise 1 de gördüm daha da görmedim. :D
Ders kalmadı 😅
Edebiyat dersinden nefret ediyordum. Fizik dersini severdim ama hocadan nefret ederdim bizi ezerdi.
Bizim lisedeki fizik hocasından birtane öğrendiğim bilgi yoktur. Hep internetten izledim fiziği. Dersi sıkı tutuyodu ama ben zaten dersi sevmiyorum birde hoca karmaşık anlatınca sıkılıp başka dersin sorularını çözüyodum.
Aynen bizdeki de anlatamazdı o hocadan bir şey öğrenmedim hep youtube sağ olsun. Ben Anadolu lisesine gitmeme rağmen fen lisesindeki öğrencilerle sadece kıyaslardı ezerdi bizi.
Bizimkide nitelikliydide eskiden işte her hoca iyi olmuyo. Bizimki sürekli kendini övüyodu.
Şaka gibiyim ama beden dersinden nefret ederdim. Hocamız olmayacak egzersizler yaptırırdı, sınavda çok kasardı. 😆
Bize topları dağıtıp salıyodu bizi 😀
Oda iyiymiş 😀
Bedeni sevmiyordum ve eğitim hayatımın en iyi yılları 11 ve 12. sınıftı eşt ağırlıkçı oluo sevdiğim derslere çalışmak da cabası tabii ki
Fizik ve beden eğitimi ikisinin öğretmenini de hayatımın hiçbir döneminde hiçbir zaman görmek istemiyorum
İngilizce.
Hocası azılı generaliydi.
Dersin yarısı fener muhabbeti.
İngilizceden soğuma sebebidir kendisi
Geometri'yi sevmezdim. Kafam basmazdı. Ama Analitik Geometri'yi yapardım.
sivil savunmamıydı neydi bide asker geliyordu. ne saçma...
Sayısal dersleri çok severdim. Tarihi de öyle. Ama coğrafya dedin mi illallah ediyordum.
Hatırlamıyorum zaman zaman hepsi ama en sonunu soruyorsan Edebiyat 🤭
Matoyu sevmezdim 🙄 ama son sınıfta sevmiştim o da hocanın samimiyeti hürmetine 😄
İngilizce ve Arapça loveımdı ama Matematik ve Kimya sevmezdim.
Ben genelde her dersi seversin ama favorilerim; Matematik ve İngilizce. Sevmediğim ders ise Coğrafya idi 🤓
Edebiyat ve kimya 🤢
Kimyada cidden bazen mide bulandırıcı oluyo. Hele organik kimya 🤮
Asit-baz dengesinden aşırı nefret ettim.
Edebiyat hariç hepsinden nefret ediyordum
Matematik fizik coğrafya ve kimya
Ha bir de Almanca dersi
Onuda unutma 😀
😂😂
TMBA dersi vardı sıkısıydı baya
Matematik fizik
Coğrafya ve tabiiki yine cografya
edebiyat (şinasinin awk)
hiç nefret etmedim ama beden eğitimini sevmem
Müzik dersiydi
Lise genel olarak sevmediğim bir süreçti
Tarih
Aaa aslında çok güzel derstir. 😀
Sıkıcı😅😅
Analitik Geometri
Analitik geometrinin bir kısmı biraz gıcık ediyodu benide
Hiç çözemediğim bir ders geometri böyle uydurma element gibi ordan oraya dikme indiriyorlar kafalarına göre takılıyorlar gibi
Beden hariç hiçbirini sevmiyorum 😂
Erkekler genelde benden dersini seviyo. Top filan oynuyoruz kafa dağılıyo.
Kimya ve matematik.
Organik kimyada bende deli oluyodum biraz 😬
Teknik resim 🤦🏽
Geometri
Matematik
Fizik ya
edebiyat.
Matematik
Fizik
Hepsi
Matematik ve kimya
fizik
Tarih ve beden
Müzik.
Kimya bide felsefe
Sadece beden dersi
Edebiyat sevmezdim
Matematik...
Coğrafya nett
Matematik
Matematik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?