Arkadaşlar merhaba, daha önceden yetim aylığı alıyordum Ağustos 2023'de mezun oldum. 2. üniversiteme kayıt ettim. SGK genel müdürlüğünü aradığım da bana tekrardan alabilirsiniz demişlerdi. Öğrenci belgemi gönderdim, Bursa'da ki sgk müdürlüğüne gittiğimde bana reddedildi demişti. Bağlanması için dgs gerekiyormuş dediler bana. Ve bu bana cok saçma geldi Ha dgs ha yks aynı şey, bunun için ne yapabilirim?
Güncellemeler
+1 yıl
Öğrenci belgemi Ankara 'ya gönderdim
Güncellemeler
+1 yıl
Hem açıktan hemde Örgün okuyorum
Yetim aylığımı tekrar almam reddedilmiş, bunun için ne yapabilirim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
İlginç acaba erkek olduğun için mi yaş 25 e kadar miydi öyle bişey
23 yaşındayim su an
Alabilir yaş olarak
170i ara ama Alman gerekiyor diye biliyorum geriye dönük alamadığım ayları da toplu bir şekilde iste
Acikogretim mi okuyorsun
Hem açık hemde Örgün
Demekki ikinci uniye vermiyorlar calisman gerek miyor mu neden ikinci uniyi okuyorsun
Okumanın yaşı mi var?
Evet ama o yuzden vermiyolar iste
Ne okuyorsun
Yetim aylığı veriyorlarmıymış bende başvursam gelir mi
Vermiyorsa vermez knk
Açıktan yapmaz ama dava açarsın
Örgün okuyorum hemde açıktan
Açıktan örgün olmaz
İkisine kaydin varsa örgün geçerli
Hayır su an 2 üniversite okuyorum acikogretime sınavsız kayıt oldum
Iste anladım neden vermediklerini
İlginçmiş