Arkadaşlar ben aileme çok büyük bi yalan söyledim şimdi gerçeği nasıl söyleyebilirim?

Arkadaşlar ben bütün ailem okula gidiyorum diye yalan söyledim ama ben üniversiteye bu sene kaydımı bile yaptırmadım ilk sene sondur kaldım bi sonraki sene ara verdim bunu annem biliyo ama bu sene annemede gidiyorum diye yalan söyledim annem beni okula gidiyo sanıyo babam 3 sınıf olduğumu düşünüyor şimdide eve kağıt falan gelmiş okumuyo görünüyorum diye bende bizimkilere yine yalan söyledim ben arar hallederim bi karışıklık olmuştur dedim. Ben şimdi napıcam nasıl anlatırım aileme okula gitmiyorum diye?

Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim

Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar yardımlarınız için hepinize çok teşekkür ederim ben dün gece anneme söyledim oda anlayışla karşıladı şimdi beraber bi çözüm yolu bulucaz inşallah. 😌
Arkadaşlar ben aileme çok büyük bi yalan söyledim şimdi gerçeği nasıl söyleyebilirim?
Cevapla