Tıp fakültesi öğrencisiyim ve diğer bölümlerin aksine ortalama altında kalındığında sınıfta kalma olayı mevcut. Geçtiğimiz yaz 1. sınıfta kaldığımı öğrendim ve o an bunu aileme söyleyemedim, 2. sınıfa geçtim dedim ve sonrasında da bunu devam ettirmek zorunda kaldım. Gerçekte 2. sınıfa geçip, 2'de kaldım diyerek devam etmeyi planlarken tekrar sınıfta kaldım. Onlara her türlü bu sene kaldığımı söyleyecektim yani. Ve şuanda 2. sınıfta kaldım şeklinde biliyorlar ama ben 1. sınıfı tekrar okuyacağım. Anladığınız karman çorman saçma bir hal aldı bu durum ve gerçekten çok pişmanım. Lütfen kaldığım için önyargılı olmayın, aileme asla açıklayamayacağım çok zor şeyler atlattım. Her neyse, uzaktayken telefonda yalan söylemek bu kadar zor olmuyordu. Ama şu an tatilde onların yüzüne baka baka gerçeği saklamak beni içten içe bitiriyor, suçluluk hissinden kurtulamıyorum.
Bir yandan acaba hiç itiraf etmesem de diğer senelerden birinde tekrar kaldım mı desem ( o süreçte tabii ki artık çok çalışarak hiç kalmadan devam edeceğim) yoksa itiraf edip kurtulsam mı? Kızmalarından ziyade onların üzülmesine dayanamam çünkü gerçekten çok üzülecekler ve ikisi de tansiyon hastası artı babam kalp hastası. Nasıl çıkılır bu işin içinden?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer