Önemli bir kurumda
Orta üst düzey yönetici pozisyonda veya
Kıdemli olacak şekilde
Masa başı iş istiyorum.
Haftada 5 gün
Sabah 10-6
Sabah 12-8
Olacak.
Net Maaşım
Minimum 600 Dolar
Maksimum 900 Dolar olacak.
Yol ve yemek ödeneğim de olacak.
Satış, pazarlama vb aylık hedefi olmayacak.
Kendi okuduğum bölümle ilgili bir işte çalışmak istiyorum.
Kendime hep bir şeyler kattım, Türkiye'nin önde gelen önemli kurumlarında çalıştım veya staj yaptım.
Çokça acılar çektim ve bu durum beni her anlamda bambaşka seviyeye getirdi.
O yüzden bunları istemek en doğal hakkım. Kimseler gibi yan gelip yatmadım,
Artık istediklerim olmalı
Ben kimseler değilim, onlar gibi boyun eğemem.
Ön yargılı yorumlar yapmadan önce linkedin hesabıma bakmanızı öneririm.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Cv nizi bilmiyorum ama orta düzey yönetici için 600..900 dolar çok düşük kalıyor.
linkedin hesabınız varsa, iş deneyimlerimi, projelerimi ve akademik durmumu kontrol etmeni isterim.
Haluk Ekrem Özkaya
Orta üst düzet yönetici içinde o kadar düşük maaş istememin sebebi de, ilk defa yöneticilik pozisyonunda olacağımdan mütevellittir. Yoksa profesyonel birisiyim, hak ettiğim 30K bence :D
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!