İş için kriterlerim yüksek mi, cevap verir misiniz?

Önemli bir kurumda
Orta üst düzey yönetici pozisyonda veya
Kıdemli olacak şekilde
Masa başı iş istiyorum.

Haftada 5 gün
Sabah 10-6
Sabah 12-8
Olacak.

Net Maaşım
Minimum 600 Dolar
Maksimum 900 Dolar olacak.
Yol ve yemek ödeneğim de olacak.

Satış, pazarlama vb aylık hedefi olmayacak.
Kendi okuduğum bölümle ilgili bir işte çalışmak istiyorum.

Kendime hep bir şeyler kattım, Türkiye'nin önde gelen önemli kurumlarında çalıştım veya staj yaptım.

Çokça acılar çektim ve bu durum beni her anlamda bambaşka seviyeye getirdi.

O yüzden bunları istemek en doğal hakkım. Kimseler gibi yan gelip yatmadım,

Artık istediklerim olmalı
Ben kimseler değilim, onlar gibi boyun eğemem.
Ön yargılı yorumlar yapmadan önce linkedin hesabıma bakmanızı öneririm.

İş için kriterlerim yüksek mi, cevap verir misiniz?
Cevapla