Arkadaşlar işten ayrıldım yeni bir iş bulmam zor olur mu?

Daha istifamı yazmadım pazartesi yazacağım. Ama ayrıldım bugün gitmedim. Gerekçelerim de şunlar. Bir kere Markette çalışıyorum süper market. Çok aşırı stresli bir ortam o yüzden. İkincisi iş yerinde mutlu değilim ve kendime göre iş bulamıyorum. Birlikte çoğunlukla aynı bölümde çalıştığım bir abla iki kere ben meyve dizmek isterken ben yaparım dedi işimi elimden aldı. Ayrıca ben bağırmadim halde bana kes sesini dedi dün azarladi. O yüzden bende ayrılmak istedim şimdi yeni bir iş bulamam diye korkuyorum. Ayrıca pazartesi günü istifa mektubumu yazmaya giderken mantıklı kimsede hayır bırakmadan nasıl ayrilabilirim. Ne desem saygılı uygun olur fikir verir misiniz?
Arkadaşlar işten ayrıldım yeni bir iş bulmam zor olur mu?
Cevapla