Şu anki işimden istifa etmek istiyorum ama iş bulamamaktan korkuyorum iş bulmak zor mu?

Arkadaşlar merhaba şu an çalıştığım isimde 7. ayim ve artık işimden nefret etmeye başladım patronlarin tavrı çalışanların tavrı ve istemediğim bir bölüme geçirdiler ve başkalarinin isinide ben yapıyorum artık işe giderken ayaklarim geri geri gidiyor ve asgari ücret ile çalışıyorum ücreti begenmemezlik asla yapmıyorum ama emegimin karşılığını alamıyorum o kadar egoist patronların var ki kendinden ve işten nefret ettiriyolar işten çıkma düşüncem var ama yeni iş bulamamaktan korkuyorum sanki tüm hayatım bu iş yerinde geçmek zorundaymış gibi hissediyorum. İş bulana kadar günlük işlerde çalışayım diyorum sonra aklıma ya iş bulamazsam diye düşünceler geliyor ne yapmalıyım?

Şu anki işimden istifa etmek istiyorum ama iş bulamamaktan korkuyorum iş bulmak zor mu?
Cevapla