Seçmek istemediğim bir bölümü yazdım ve şu an mecburen gidiyorum sevmediğim bölümü nasıl sevebilirim? Önlisans okuduğum için Dgsye?

Önlisans okuduğum için Dgs ile dörde tamamlayabilirim ama şu an 2 yılı bitirmek zorundayım ya da kaydımı sildireceğim. Sizce sildireyim mi?

Seçmek istemediğim bir bölümü yazdım ve şu an mecburen gidiyorum sevmediğim bölümü nasıl sevebilirim? Önlisans okuduğum için Dgsye?
Cevapla