Yazılımda kendini geliştirebilmenin püf noktaları nedir?

Yazılımcı olabilmek için internetten eğitimler alıp, eğitimci ile birlikte örnek uygulamalar yaptım. Ancak ne kadar da örnek yaparsam yapayım, tek başıma yapmaya çalıştığımda tıkanıyorum ve her seferinde yarıda kalıyorum. Sinirleniyorum. Çok denedim ama tek başımayken yapamıyorum. En sonunda bıraktım.

Yazarken çok zevk aldığımı fark ettim. Sanki bana en uygun işmiş gibi.

Şu sıralar tekrar başlama niyetindeyim. Ancak belli ki atladığım, kavrayamadığım ya da bakış açımı değiştirmem gereken noktalar var.

Çok hevesliyim. Bazı noktaları aşabilsem yırtıp atacağım ortalığı. 🙂 Bu alanda gelişebilmemizin püf noktaları nelerdir? Tavsiye falan her şeye açığım.
Yazılımda kendini geliştirebilmenin püf noktaları nedir?
Cevapla