Birşeyleri başarmış olmak bununla övünmeyi , dünyaları ben yarattim havasına girmeyi gerektirir mi?

Cevredekileri küçümseme , kendini yuksekte gorme.

Bazı doktor arkadaşlarim cidden naifler , hiç ben doktor oldum vs. Demiyorlar.

THY muh. Arkadaşım var ego yok.

Ama bazı arkadaşlarım var 4 yıllık muh. Okumuş yeni mezun dünyaları ben yarattim kafasinda. . okul devam ederken boyleydi.

Bu bana toksik geliyir ya size?

Güncellemeler
+1 yıl
Birşeyleri başarmış olmak bununla övünmeyi , dünyaları ben yarattim havasına girmeyi gerektirir mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Birşeyleri başarmış olmak bununla övünmeyi , dünyaları ben yarattim havasına girmeyi gerektirir mii?
Birşeyleri başarmış olmak bununla övünmeyi , dünyaları ben yarattim havasına girmeyi gerektirir mi?
Cevapla