Üniversite okumak için çok geç kaldım, hangi bölümü seçmeliyim?

2 yıllık bilgisayar programcılığı seçersem kısa sürer bu saatten sonra geç kalınca. Kendimi geliştirmeye çalışırım. Ama işler yolunda gitmeyebilir 2 yıllık olduğu için.

4 yıllık yazılım müh. kasarsam da 30 da mezun olurum. Hangisi iyi?

Üniversite okumak için çok geç kaldım, hangi bölümü seçmeliyim?
Cevapla