2 yıllık bilgisayar programcılığı seçersem kısa sürer bu saatten sonra geç kalınca. Kendimi geliştirmeye çalışırım. Ama işler yolunda gitmeyebilir 2 yıllık olduğu için.
4 yıllık yazılım müh. kasarsam da 30 da mezun olurum. Hangisi iyi?
2 yıllık bilgisayar programcılığı seçersem kısa sürer bu saatten sonra geç kalınca. Kendimi geliştirmeye çalışırım. Ama işler yolunda gitmeyebilir 2 yıllık olduğu için.
4 yıllık yazılım müh. kasarsam da 30 da mezun olurum. Hangisi iyi?
Bence kesinlikle okumamın yaşı yoktur yazılımm muhendisliği okumanı tavsıye ederim gelecek açisindan şimdiki zmaana göre de önü cok açık tabı ingilizce de okursan 10 numara olur ya da ogrenirsen
Cevap
8Cevap
bu sektörde kendini geliştirmediğin sürece hiçbirinin anlamı yok
Bence tamamen tecrübeye bağlı. 2 yıllık okuyup, iyi yerlerde staj yapıp işi öğrenirsen 4 yıllıklardan farkın kalkmaz. Diploma sadece bı kağıt parçası
Tanidigim biri 35de acik ogretimden ilkokulu bitirecekti ne geci diyorsun sen
2 yıllık bölümler oku
Ben 3. yu okuyorum hiç geç değil
Hayır okumanın yaşı yoktur
4 yıllık oku
2 yıllık yap işe atıl bana kalırsa
İlki olmali
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar