Saglık Bakanlığına atandıktan sonra Tekrar kpss çalışıp diğer branşa geçiş yapabilir miyim?

Puanım 83 diyelim TDS den atandım artık ondan da umudum yok gerçi 😔 29 Ekim'de açıklama yaparlar diye bekledim ama ses yok.
Tds den atandım (inşallah) diyelim.
Diğer branşım da PARAMEDİK, tekrar kpss çalışıp yüksek puan aldıktan sonra istifa edip paramediğe geçebilir miyim?
Saglık Bakanlığına atandıktan sonra Tekrar kpss çalışıp diğer branşa geçiş yapabilir miyim?
Cevapla