Puanım 83 diyelim TDS den atandım artık ondan da umudum yok gerçi 😔 29 Ekim'de açıklama yaparlar diye bekledim ama ses yok.
Tds den atandım (inşallah) diyelim.
Diğer branşım da PARAMEDİK, tekrar kpss çalışıp yüksek puan aldıktan sonra istifa edip paramediğe geçebilir miyim?
Tds den atandım (inşallah) diyelim.
Diğer branşım da PARAMEDİK, tekrar kpss çalışıp yüksek puan aldıktan sonra istifa edip paramediğe geçebilir miyim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Üsulüne uygun istifa ederseniz bir sorun olmaz.
Emin misiniz peki
6 ay bekleme süresi var ondan sonra başka bir ünvanla da girebilirsiniz eski işinize de dönebilirsiniz
kurum içi alan değiştirme oluyor diye biliyorum bende tds bu arada atandım hangi hastane
Merhaba ben henüz atanamadım Haziran'da mezun olduğum için yetişemedim alıma
Rahatsızlık vermeyeceksem bir kaç soru sorabilir miyim acaba
aralıkta inş atama olcak diyorlar daha eksik var çünki hastanede
estagfurullah buyur
Kendimi çok kötü hissediyorum 29 ekimi bekledim ama hiçbir ses yok bugün bir haber gördüm en çok ebe hemşire güvenlikci alıcaz demişler
Ekledim sizi kabul edebilir misin
ebe zannetmiyorum ama tds alıcaklar bence bizim alım kadar olmasada puanınız kaçtı
Açıklamada belirtmiştim, tekrar yazıyım 83 küsür
kabul ettim
Mesaj atıyım dedim size ama olmadı Exper seviyem uygun değilmiş
burdan sorun o halde ya da başka yerdende olur siz bilirsiniz
Hocam siz yazabilir misiniz bana burdan siz yazabilirsiniz ama ben yazamıyorum
ben yazdım mesaj