Devlet dairesine destek personeli olarak giren biri kadroya geçtikten sonra farklı bir bölüme geçiş yapabilir mi?

Arkadaşlar ben üniversiteden sağlık bölümüyle mezun oldum atama yok devlet dairesine destek personeli (garson) olarak başvurdum amacım devlet dairesinde kadroya girip geçiş yapmak babam hizmet sektöründe olduğu için olmaz diyo ablam tersini söylüyo kadroya geç geçersin diyo konuyla ilgili bilgisi olan var mı zaten geçiş yaparsamda kendi bölümü mü değil düz memurluk istiyorum mümkün mü?
Devlet dairesine destek personeli olarak giren biri kadroya geçtikten sonra farklı bir bölüme geçiş yapabilir mi?
Cevapla