Cumartesinin arkasından evet pazar da çalışıyorum 😒 bende ki iş aşkının sorgulamayın 😂
Huzur ve neşe dolu bir gününüz olsun🙏✨
Huzur ve neşe dolu bir gününüz olsun🙏✨
Kardeşim de pazar günü çalışmıştı, mesai ücretini almıştı, o mesai ücreti ödül oluyor. Babam emekli olmasına rağmen hâlâ çalışır, hatta şöyle söyler; "ben çalışmasam kafayı yerim" :D Doğru hatırlıyorsam 1 ay izin kullanmadan çalışmıştı, iş yeri öyle uygun görmüş sanırsam lakin memnundu halinden, paraya ihtiyacı olmadığı halde çalışıyor. Mesai ücreti oluyor en azından, ekstra fazla kazanacaksın, öyle düşün, izin kullanmadan çalışanlar da oluyor.
Ekstra ücreti yok hafta ici izinliyim ama haklısın izinsiz çalışanlar var o yüzden halime çok şükür🙏🙏
Motivasyon cümlem yok ama bu tamamen psikolojik. İş yapmayı, hatta yaşamayı sevdikten sonra sürekli mutlu olursun. Tabi sağlıklı değilsen mutluluk Çok zor oluyor
Pazarları dışarışar çok kalabalık yaa. Haftaiçi sakin en güzeli
İkna oldum bak😃
Yaşasın ben 😎
Varol 😎😂😂

bir iki saate bende işe gireceğim, güzel geçmesi ümidi ile.
Kola gelsin 🙏
Sizede
Cevap
35Cevap
Tüm gün gezdim. Şu an bunu bilmek seni de mutlu etmiştir diye düşünüyorum 😜
Çok 😒😒
Pazar çalışana motivasyon mu olur 🤦🏻♂️ İsmail yk dan Allah belanızı vermiş gelsin diyorum 🤞🤣
Ahahahaha sağol yaaa 😂 vermiş vermiş
🤣
Çalışan demir pas tutmaz☺️ iyi çalışmalar dilerim 💙
Thenk yuu 🥳
Hayırlı işler mesai parası en güzel motivasyon 😂
Ekstra parası mı varmış 😒
Bizde mesai ücreti var 😊
Ne güzel 😎
Senin izin günün haftaici ve bu çok daha güzel. Pazar her yer kapalı zaten, ne yapacaksın 😂
Harika teselli ikna oldum 😏
Tabisii 😎
Cumartesi izin yapıp pazar çalışıyorum kendi iş yerim oldugu icin aslında zor gelmiyor istedim zamn izin yapıyorum istedim zamn çalışıyorum pazar calismk için motivasyona ihtiyacım o yüzden
Ben alıştığım için çok da zor gelmiyor, motivasyona ihtiyaç duymuyordum. Pazar’ı tatil günü gibi görmezsen kolay oluyor.
Zorlanmıyorum aslında neticede herkes çalışırken ben yetıyorum 😎 işin espirisi soru çalışmayı seviyorum 🙏
Kolaylıklar diliyorum. 😊
Teşekkürler
Pazar gününe anlam yüklemezsen kolay olur 😅
Harekette bereket vardir diyoruz.😊Calismak dinc tutar.
Bende pazar günü çalışıyorum işimi çok seviyorum. 😁
Pazwr çalışan tesellisi mi😂
Onun gibi bişey 😅
sen yaparsın cok calsıp cok para kazananlardan olucxaksın
Yarinpazartesi yine calisacagim harika falan diye olabilirsin :))
Yatana kimse para vermez. Ben 5 aydır yatıyorum bir kuruş kazanamadım.
Bir gün saat dörde kadar çalışınca 1.5 gün izin hakkım oluyor yeterli bana
Ne söylesek pazarı affetmezsin
Tüm suç pazarın 🥺
Yurdu yuvası dağılsın 😄
Çalış köle çalış 🤣🤣🤣
Sağ ol yaaa😂
Ben de az sonra işe gidicem ama 🤣🤣🤣
Çalış köleeee 7 de bitiyor benim mesai 🥳
Benim 8 den sabah 8 e kadar naber 🤣🤣
Sen çalışırken nasıl uyucam nasıl uyucam 😏
Melisa çayı ıhlamur çayı Bol bol da koyun say Benle konuşmak ta uyku yapar hem 🤣🤣🤣
Uyku problemim yokki baya baya uyucam demek istedim😎😂
Osura osura uyuma dileğiyle Sana iyi uykular diliyorum 😁😁😁
Allah kolaylık versin.
Amin 🙏
mutluysan sorun yok iyi çalışmalar
Mutluyum 🙏🥳
Allah kolaylık versin ponçik olur 😑
Sağol poncik☺️
İş yerimi açim sana iş teklifi sunucam :)
Sözleşmemli hazırla 😃
Çalışan demir pas tutmaz derler göreyim seni 😊
Ben pas tutmamda görülür mü bilmem😃
Kolay gelsin, Allah yardımcınız olsun
Amin 🙏 teşekkür ederim 🥳
Rica ederim✨
"no easy way out"
Kolay olmasın zaten😎
Aynen. Hayat kolay değil o yüzden. 😎💯
Satış pazarlama işiyse normal pazar günü nefret ediyorum pazar günü çalışmaktan
Bana tatil yan gelip yatıyom şu an 😅
Boş yapmaktan iyidir çalış çalış
Esselaa aleykaa vesselaaa kolay gelsin derim
1 bu günde zengin olduk çalışarak 😂🤦🏿♂️
Allah yardımcınız olsun
Biraz sabır biraz Güleryüz kolay gelsinler
İşleyen demir ışıldar
Vala iş aşkından değil benimki nöbet 😄😂
%100 mesai parası 😄
O yok işte 😃
Pazar pazar çalışılır mı hiç
Oluyor baya😂
Hangi gün tatil oluyor sana
Değişiyor
Herkes izinliyken sen sen çalışıyorsun herkes çalışırken sen tatil yapıyorsun kötü bir şey
Neyseki işte herkesle işim yok 😃
Arkadaşlarınla peki?
Zaman ayırmak isteyen her türlü ayırıyor ama ben onlar icin hafta sonu ama onlar benim icin hafta ici
O zaman sorun yok
Haftsonu iş yoğun mu
Bizim alanda sakin olduğu an çok nadirdir
Ne iş yapıyorsunuz
Yabancı dil müşteri temsilcisiyim
Ooo çok iyi
iyi para kazanıyor olmak
Kolay gelsin
Denize girin bu havada ne çalışması. d
Çalıstıgında nasılsın iyiyim dedikçe devam
Sağlık olsun takilma
Is arkadaslari
Ne iş yapıyosun
Çalışın
Ömür biter iş bitmez
Çalış köle
Cümlem yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?