Şu an 2 yıllık bir bölüm okuyorum ama bu bölümden devam etmek istemiyorum 2 yıl sonra başka bir bölüme geçsem geç kalır mıyım?

2 yıl sonra başka bir bölüm okumaya başlasam diğer öğrencilerden yaşça daha büyük olduğum için bazı şeylere geç kalmış olur muyum?

Şu an 2 yıllık bir bölüm okuyorum ama bu bölümden devam etmek istemiyorum 2 yıl sonra başka bir bölüme geçsem geç kalır mıyım?
Cevapla