2 lisans üstüne yüksek lisans okudum ama yaşım 30 oldu. Kariyer yapayım derken evde kaldım galiba iyi mi yaptım kötü mü 😅?

2 lisans üstüne yüksek lisans okudum ama yaşım 30 oldu. Kariyer yapayım derken evde kaldım galiba iyi mi yaptım kötü mü 😅?
Cevapla