Derslerden dolayı çok stres yaşıyorum. Siz nasıl başa çıkıyorsunuz?

Öğretmenlerdende okumakdanda bıktım artık çok stres yaşıyorum siz böyle şeylerle nasıl başa çıkıyorsunuz? Sırf notlarım için bişey diyemiyorum. derslerim zayıf ama hiç hevesim yok yani hedefim bu yönde değil

Derslerden dolayı çok stres yaşıyorum. Siz nasıl başa çıkıyorsunuz?
Cevapla