Yurttaki arkadaşlardan rahatsız olduğum için şikayet ettim. Haksız mıyım?

Özel bir yurtta, 4 kişilik odada 3 kişi kalıyoruz. Oda arkadaşlarımdan biri diğer odalardan da yaklaşık 10 tane arkadaş edinmiş ve birkaç gün öncesine kadar sürekli bizim odamızda toplanıp yiyip içip adeta s. çıyorlardı. Lavaboyu hayvan gibi ayakta, kapıyı kapatmadan kullanıp sonrasında ise ellerine su bile dökmeden çıkıyorlardı. Ben de kendilerine bir şey diyemesem de yurt yönetimine bunları bildirdim, sonrasında ise nedense suçlu ben oldum; hep birlikte bana cephe aldılar. Tanışalı henüz birkaç gün olmasına rağmen oda arkadaşlarımdan biri benim için " Ben ona sürekli yardımcı olmaya çalışayım, o da bize bunu yapsın. Besle kargayı oysun gözünü " dedi. Dün gece ise diğer odalardan biri odamıza geldi, ben de o arada uyumuş ve uykudan uyanmıştım, ama onlar uyanık olduğumu görmedi. O çocuk da benim için " Az kaldı, yakında dalacağım şu çocuğa. Kız gibi, madem öyle çıkıp kız yurduna gitsin veya tek kişilik odada kalsın" dedi, ama ben zaten yurt değiştirip eski yurduma dönmek istiyorum. Şu anda da orada yer olmadığı için geçici süreliğine burada kalıyorum. Sizce ben çok mu abartıyorum?

Yurttaki arkadaşlardan rahatsız olduğum için şikayet ettim. Haksız mıyım?
Cevapla