Auzef okuyanlar, sınav oturumu nasıl yapılıyor?

Bu sene 2. Sınıf oldum. Alttan tek dersim kaldı. Sınav oturumu nasıl yapılıyor bilen var mı?
geçen sene sadece cumartesi sabah girmiştim. Bu sene cumartesi pazar 2 gün diyende var, sadece kaldığın dersten pazar günü girersin diyende var. Kaldığın ders cumartesi öğlen oturuma alınır diyende var, tek günde 7 ders 2 oturum olur diyende var.

programıma uymuyor o yüzden merak ediyorum.

Auzef okuyanlar, sınav oturumu nasıl yapılıyor?
Cevapla