Kardşim üniversite okyor onun masrfları oldu ben de ehliyte yazıldm o da diğrlerine göre dha pahlı oldu ailme yük olmş hissedyorum?

Eğitimi iyi diye seçmiştim ama çok daha ucuz vardı şimdi de kendimi çok kötü hissediyorum iptal ettirmek istiyorum o da olur mu bilmiyorum

Kardşim üniversite okyor onun masrfları oldu ben de ehliyte yazıldm o da diğrlerine göre dha pahlı oldu ailme yük olmş hissedyorum?
Cevapla