Yerime lise mezunu birini almışlar 😞 Fazla okumak suç mudur?

üniversite biteli epey oldu. Bir şirket muhasebe elemanı arıyordu. Birinin aracılığı ile gittim.

Baktı bölümüm işletme 3,39 gno ile mezun olmuşum. İngilizcen nasıl dedi. Mülakatı İngilizce yapabilecek kadar dedim.

Sonra ne aradılar ne sordular. Öğrendim ki kız meslek mezunu bir kızı almışlar…

Yerime lise mezunu birini almışlar 😞 Fazla okumak suç mudur?
Cevapla