İş yerinizdeki insanların sizin hakkınızda ne düşündüğü umrunuzda olur mu?

Arkadaslar merhaba, bir hafta önce işe başladım ortam beni samimi karşıladı ama ben çok kaygılı hissediyorum sanki hakkimda konuşuyorlar gibi hissediyorum bunu kafamda kurmuş olabilirim. Yeni olduğum için fazla hassas davranıyorum ve üstüme alinabiliyorum ortamda ki bazı şeyleri siz yaşadınız mı bunu? Zamanla geciyor mu normal mi ben mi tedavi olmalıyım yoksa. Yani ne düşündüklerini umursuyorum umursamak saçma ama elimde olmuyor. Gün sonu da kafamda sürekli o gün ki konuşulanlar falan dönüyor acaba şunu diyince yanlış mı anlasildim vs. Sanırım kafayı kırdım 🥺

İş yerinizdeki insanların sizin hakkınızda ne düşündüğü umrunuzda olur mu?
Cevapla