Bir kurumda öğretmenlik yapıyorum. Sigortam bile yatmıyor çok mobing uygulanıyor. Ne yapmam lazım?

İş arayışındayım bu aralar. Çıkmayı planlıyorum tahmini 2 haftaya cikicam. Bir öğrenciden yalan yanlış bir söz duyunca hemen şikayet ediliyoruz. Her şey bize patlıyor. Anlamış değilim. Kurumda temizlik personeli yok ve bize öğretmenler odasını temizleyin deniliyor.

Güncellemeler
+1 yıl
Şöylede bir şey var. Bir öğrenci bizim yüzümüzden kayıt sildirirse maaşımızı vermeyeceğini söylüyor
Bir kurumda öğretmenlik yapıyorum. Sigortam bile yatmıyor çok mobing uygulanıyor. Ne yapmam lazım?
Cevapla