Üniversitem açılıyor ve heyecanlı değilim. Siz heyecanlı mısınız?

Eskiden üni açıldığında içimde tatlı bir heyecan olurdu. 3. Sınıf oldum ama şu anda o heyecandan yok. Normal gidip gelecekmiş gibi hissediyorum. Daha çok okulu bitirdikten sonrasını düşünüyorum kpss sürecini falan. Normal mi bu hislerim. Asla 1. Sınıf ve 2. Sınıf gibi hissetmiyorum o zamanlar daha çok eğlence odaklı düşünürdüm ama şu anda öyle değilim. Siz de 3. Sınıf veya 4. Sınıf olduğunuzda böyle hissetmiş miydiniz? Ya da benim gibi hisseden var mı?

Üniversitem açılıyor ve heyecanlı değilim. Siz heyecanlı mısınız?
Cevapla